Utvärdering

Postat av Razer 
Utvärdering
November 02, 2008 07:45PM
Vi vill självklart veta vad just du tyckte om Free For All, eftersom vi vill bli ännu bättre på att anordna LAN! Gå gärna igenom den utvärdering som Keila lagt upp, men om du har mer att säga, eller bara vill lovorda eller mordhota oss passar detta bättre i forumet winking smiley
Re: Utvärdering
November 02, 2008 08:17PM
Tycker wargamet var höjdpunkten (precis efter GH3), dock så var det lite otydligt vad som skulle göras på vissa ställen och vart mer ett gissnings-game, hoppas att ni lärt er av detta och kommer med ett bättre wargame (då kommer jag lätt! tongue sticking out smiley)
November 02, 2008 09:04PM
Jag tycker att ni kan lägga upp en tråd där folk kan föreslå spel att ha turneringar i och senare lägga upp en tråd där man kan intresseanmäla sig till valfritt antal spel.

Ett annat förslag är att ni säger något i högtalarna om ni inte har något bättre för er, det brukar alltid underhålla.

Redigerat 1 gång(er). Senast 11/02/2008 09:05PM av Armon.
November 02, 2008 09:33PM
Lanet var bra enligt mig.. Dock så tycker jag att tävlingar samt matcher skall planeras bättre, så allt kan gå på ett rullande band. Dessutom så skulle det vara ett stort plus om ni lägger ut de spel som kommer spelas i turneringarna på eran ftp, så man kan få ned de snabbt och smidigt. En sak till, skaffa bättre kaffekoppar!! Värmen går ut allt för fort tongue sticking out smiley
November 03, 2008 12:21AM
i vanliga fall så skulle min dator ha varit knytpunkten där alla spel hämtades, tongue sticking out smiley men jag hade bara med mig min laptop denna gång, så att mina spel fanns inte att tillgå, det kommer vara fixat till nästa gång dock tongue sticking out smiley
November 03, 2008 07:31AM
Som någon redan skrivit så vore det bra med ett schema för alla spel osv, q3 och cod2 kändes lite random i slutet, annars vare ett sjukt kul lan!
November 03, 2008 08:20AM
Quake 3 turneringen var för att vara ärlig helt improviserad winking smiley

Ang CoD2 så hade vi lite problem med att få in den i planeringen tidigare då flera CS-lag ville ställa upp, och när den väl började så hade.. Ett och ett halvt av lagen spelet installerat och uppdaterat, vilket gjorde det ändå mer rörigt. tongue sticking out smiley
November 03, 2008 08:24AM
kekke Skrev:
-------------------------------------------------------
> Tycker wargamet var höjdpunkten (precis efter
> GH3), dock så var det lite otydligt vad som
> skulle göras på vissa ställen och vart mer ett
> gissnings-game, hoppas att ni lärt er av detta
> och kommer med ett bättre wargame (då kommer jag
> lätt! tongue sticking out smiley)

En del av frågorna var nog, så här med facit i handen, lite för mycket gissningsfrågor. Svårigheten är helt enkelt att hålla en bra balans mellan att göra frågorna såpass enkla att det inte behövs en allt för djup teknisk kunskap (så det blir omöjligt för folk som inte kan så mycket om programmering och dylikt) och samtidigt inte göra spelet för lätt. Vi skall ta åt oss av dina kommentarer och förhoppningsvis göra ett bättre jobb tills nästa gång!
November 06, 2008 11:58AM
Det var rätt tricky och lägga ut utvärderingen innan sista tävlingen hade genomförts som floppa totalt.
inte så välplanerat kanske...
November 06, 2008 01:44PM
speedy.. du fick mig att behöva tänka till vilken den sista tävlingen va.. och som redan nämnt var felet att ingen brytt sig om att skaffa spelet -.-
November 08, 2008 03:35AM
Speedy Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det var rätt tricky och lägga ut utvärderingen
> innan sista tävlingen hade genomförts som floppa
> totalt.
> inte så välplanerat kanske...

Det enda jag kan säga om den är att jag är glad att det överhuvudtaget blev en tävling, även om det bara blev en singel elimination-turnering av enklaste slaget. När 5 av 8 lag inte är spelklara vid turneringens början, då får man vara nöjd med det resultatet tycker jag.
Beklagar men endast registrerade användare får skriva inlägg på detta forum.

Klicka här för att logga in