Önskemål/ändringar

Postat av keila 
Önskemål/ändringar
October 19, 2008 01:54PM
För att våra LAN ska bli se bra som möjligt vill vi gärna ha åsikter på vad vi gör bra/dåligt så vi kan förbättra oss. Har ni önskemål om events/happenings eller bara generella önskemål får ni gärna lägga fram dem likaså.

För föreningen LAVA finns ju trots allt till för Er medlemmar och vi vill göra allt vi kan för att ni ska tycka om våra evenemang.

Mvh
Gustav "Keila" Pilsmo
Re: Önskemål/ändringar
October 19, 2008 07:10PM
mitt förslag är hyper speed x2 till guitar hero turneringen. de flesta spelar ändå redan med det, om man kollar på dem som får 100% på vissa låtar.
October 19, 2008 07:47PM
Vad jag vet så är hyperspeed ett cheat ? Man klickar i de under Cheats så då är de nog inte meningen att man ska ha de i t.ex tävlingar?
October 19, 2008 07:56PM
Vi ska definitivt fundera på detta till tävlingen, tack för tipset!
October 19, 2008 08:21PM
lindfors, när chris chike slog världsrekordet i guitar hero använde han hyper speed, ser ut som x2. du kan kolla själv; [www.youtube.com].

Redigerat 1 gång(er). Senast 10/19/2008 08:22PM av pellejan.
October 20, 2008 03:45PM
Joo det gör han, Jag har dock själv aldrig testat att använda det för att få det lättare, bara testat att dra x5 och få stryck ^^
October 20, 2008 05:21PM
är mycket skönare, lättare, med x2, iaf på single player.
October 22, 2008 06:25PM
ytterligare ett önskemål om guitar hero turnering.
tycker det skulle vara bättre om alla körde först, sen kolla på poängen alla fick, sen den tredjedel, eller nåt, som fick minst poäng blir utslagna. tänkte att det skulle bli rätt orättvist annars. jag menar, kul om en som har chans att gå till final blir utslagen första rundan bara för att han/hon mötte den bästa deltagande. låter mer vettigt, enligt mig iaf.
October 23, 2008 08:15PM
Som på dreamhack med andra ord pelle ;>,

jag är för winking smiley

^_^ - tja
October 23, 2008 08:26PM
pellejan Skrev:
-------------------------------------------------------
> ytterligare ett önskemål om guitar hero
> turnering.
> tycker det skulle vara bättre om alla körde
> först, sen kolla på poängen alla fick, sen den
> tredjedel, eller nåt, som fick minst poäng blir
> utslagna. tänkte att det skulle bli rätt
> orättvist annars. jag menar, kul om en som har
> chans att gå till final blir utslagen första
> rundan bara för att han/hon mötte den bästa
> deltagande. låter mer vettigt, enligt mig iaf.

Då vi kommer lotta ut vem som tävlar mot vem så blir det inte orättvist för någon. Sen om man har otur att få spela mot någon som är skitbra på GH3 så är ju det inget vi kan styra över då det inte går att avgöra vem som är bra och vem som är mindre bra.
October 23, 2008 09:05PM
ajja, w/e you say
October 24, 2008 12:57PM
pellejan aka vinna dh gh3 turnering aka åka lava?
October 24, 2008 01:23PM
Neruuu han har inte en chans mot mig ändå winking smiley

Hur kul vore det att få stryck dirr?, röstar för pelles förslag iaf

-Adrian
October 24, 2008 02:24PM
pfft, "visst". du vet ju själv hur bra vi är mot varandra, så varför tro sig?
October 24, 2008 03:02PM
nah, kekke, det är Siimme @ lava ;>, han vann DH Summer 07 och dyker la upp på lava ;>

^_^ - tja
October 25, 2008 02:42AM
pellejan, jag vet inte ens vem du är?

bizqan men orka att han ska komma tongue sticking out smiley inge skoj då ju ;P
October 25, 2008 09:28AM
Nej det är det inte, Vad fattig man måste vara för att Åka till mindre lan och ta in priset, Pellejan jag var nog inte ironisk tongue sticking out smiley
October 25, 2008 11:56AM
Då uppmanar jag folk att hålla sig till trådens ämne. Önskemål och ändringar alltså.
October 25, 2008 01:02PM
Scooper Skrev:
-------------------------------------------------------
> Då uppmanar jag folk att hålla sig till trådens
> ämne. Önskemål och ändringar alltså.

Tänkte precis skriva det.

Sen vore det kanske bättre om vi hade Önskemål & ändringar i en helt egen kategori. Så skulle vi kunna lägga in trådar om olika inriktningar (som happenings, speltävlingar, allmänt osv). Jag tror det blir mycket lättare att gå igenom senare.

[www.molkan.se]
DotA Turnering
October 04, 2009 03:42PM
Tjena, skulle önska att ni la till en DotA turnering, 5v5, eller 2v2..Vore roligt om det blev av =)
Re: DotA Turnering
October 04, 2009 10:58PM
Jag vet inte exakt hur planerna ser ut för det kommande LANet men jag vill minnas att när vi tidigare försökt har intresset varit rätt så svalt?

Toad/eSport-ansvariga, minns ni?
Re: DotA Turnering
October 05, 2009 03:42PM
Okej, men det är kanske värt ännu ett försök? :p
October 05, 2009 04:49PM
Ja intresset för DotA (eller WC3 överlag för den delen) har varit svalt de sista gångerna vi körde tävlingar i det. Och då menar jag riktigt svalt.. vi snackar kanske 2-3 anmälda.
Men vi har sagt det förut och jag säger det igen.. vill någon deltagare hålla i en tävling i något spel som inte är officiellt så hjälper vi givetvis till så gott det går. Vi kanske kan gå in med lite kiosk-varor också som pris.
Skulle det sen visa sig att det är ett jätteintresse så är det inte alls omöjligt att vi drar igång någon officiell tävling LANet efter.

Detta LAN kommer vi inte ha några tävlingar alls som har med WC3 att göra men vill någon annan hålla i den så kom fram till oss i eSport så hjälper vi till om vi kan. smiling smiley
October 05, 2009 08:22PM
Line wars mot världen!

Redigerat 1 gång(er). Senast 10/05/2009 08:22PM av valde111.
Beklagar men endast registrerade användare får skriva inlägg på detta forum.

Klicka här för att logga in