Ang Turneringarna på lanet!

Postat av valde111 
Ang Turneringarna på lanet!
September 14, 2009 02:11AM
Tjatja alla glada lanare mest admins!

Jag har tänkt dela med mig en liten tanke ang. era turneringar :] Först och främst skit mycket creds för att ni har fixat så mycket från razer och det är verkligen skitkul för det motiverar folk att tävla osv. Sist var det lite mindre lyckat med lag som ville ställa upp i alla fall i CS 5on5. Sist när ni la ut de prispengar ni gjorde för första platsen så gav det en annan perspektiv på turneringen. Produktpriser är alltid produktpriser men pengar går oftast före, i alla fall när man tävlar. Jag vet inte hur det funkar ihop med att ni är väl en idel förening? (eller vad det kallas!) och att dela ut priser men jag kan lova att det skulle locka fler till lanet ifall man gick ut med det tidigt så man var medveten om det!

Bara lite feedback inga klagomål :] Allt ni gör uppskattas självklart och ni är fortfarande sydöstra Sveriges bästa LAN :]
Re: Ang Turneringarna på lanet!
September 20, 2009 07:58PM
Tack för beröm, åsikt och idéer! Ville egentligen mest slänga in en rad här för att visa att vi tar del av åsikterna och inte (som bristen på svar kanske antyder) skiter i dem.

Diskussioner kring priser med mera pågår i Admin och vi snackade bl.a. en del om det här på adminmötet idag, inget är beslutat än dock (och det är inte mitt område riktigt heller) men vi tar del av åsikterna och gör det bästa vi kan av dem winking smiley

Tack för att du tycker till!
September 22, 2009 06:08PM
Haha du är för skön lowe!

Ja det är bara hur jag tror att väldigt många tycker! LAN känslan är nått som inte går sätta pris på smiling smiley Syns då!

Redigerat 1 gång(er). Senast 09/22/2009 06:09PM av valde111.
dMC
September 25, 2009 10:02AM
KattLAN.se kommer och försvarar titeln!!!!!!!
October 25, 2010 09:43PM
Vill inte vara elak men brukar inte Iskall komma och ta vinsterna i cs ändå?
January 21, 2011 02:19AM
electheone Skrev:
-------------------------------------------------------
> Vill inte vara elak men brukar inte Iskall komma
> och ta vinsterna i cs ändå?

KattLAN.se bröt segern 2009 då vi bröt isen, och sedan åkte jag och eNden med en annan lineup senast lava hade en 5on5-turnering och vann även den. Men Iskall har vunnit 5on5-turneringen otroligt många fler gånger än oss!
March 30, 2011 11:05PM
LEAGUE OF LEGENDS TUNERING DIRRMODE TY, counter strike source med
April 03, 2011 09:30AM
Vi har ju ett gäng i ADMiN som lirar LoL men det verkar vara lite problem att få folk att enas om huruvida vi ska ha tävling i Hon eller LoL tongue sticking out smiley
April 04, 2011 12:36AM
KÖR PÅ LoL dirr
April 07, 2011 03:33PM
Båda? Annars HoN!
April 13, 2011 03:41AM
LoL TUNERING !!!
Beklagar men endast registrerade användare får skriva inlägg på detta forum.

Klicka här för att logga in