headset

Postat av chiMmy 
headset
October 25, 2008 02:18AM
Jahaja.. lite trött just nu och orkade inte riktigt tänka efter vart ja skulle skriva detta.. men tycker att headset har lite me gaming o göra tongue sticking out smiley

Rakt på sak: Jag behöver ett nytt headset, gärna billiga men inge skräp.. rekommendationer uppskattas smiling smiley
Är dem svarta me lite mörkblå(eller lysande blå) är de en bonus då de passar in me resten av sakerna grinning smiley (har redan kollat lite på razers men tror inte de blir nått sånt)
Re: headset
October 25, 2008 11:52AM
alltså, chimmy, jag kan definitivt rekommendera fatality headsetet (det som razer har) bästa headsetet jag NÅGONSIN haft, ända headsetet som hållit med än 2 månader för mig tongue sticking out smiley fråga bara toad så får du veta hur många headset jag gick igenom under min gymnasietid, så jag kan starkt rekommendera dom.
October 25, 2008 12:36PM
Evuls snittförbrukning på headset låg på 1/månad. Sen köpte han det från Fatal1ty, och helt plötsligt höll det ett bra jävla tag. tongue sticking out smiley
October 25, 2008 03:13PM
ahaha grinning smiley

men hur e micken till den? om man ska köpa headset borde även micken vara någorlunda bra, känns annars lite som att man kan köpa ett par vanliga hörlurar istället tongue sticking out smiley
October 25, 2008 03:39PM
micen är superb, bara positivt om den, den får tillåmed plus i kanten för att den är löstagbar tongue sticking out smiley
October 25, 2008 07:46PM
kanon, då blir de nog till o köpa ett par grinning smiley
har varit lite skeptisk angående de, då de e ett märke med kändisnamn, känns lite som de är skräp o bara finns för att tjäna pengar ;p

men med sådana rekommendationer låter de som dem är värda att köpa grinning smiley
October 25, 2008 10:59PM
Vad förbannad du skulle bli nu om du råkade få tag på ett par defekta hörlurar som bara håller i en vecka tongue sticking out smiley
October 26, 2008 12:40AM
skojjar du? grinning smiley
sitter me ett par dåliga saker för typ 50kr.. fast när ja tänker efter e de lagom ljud o dom lär inte gå sönder i första taget..

men slog mig lite sådär... finns de mera än en typ av fatal1ty headset? tänkte på denna extremt långa länk grinning smiley
October 26, 2008 12:52AM
Haha ingen dålig prisskillnad mellan lägsta och högsta pris där - 284 - 4 441 824 kr. Dugligt. tongue sticking out smiley
October 26, 2008 11:42AM
HAHAHA! jag ska köpa dedär headsetet för 4.5 miljoner tongue sticking out smiley de måste ju vara döbra för det priset.

och jag visste faktiskt inte att det fanns 2v av fatal1ty, men jag har det som kostar 4 miljoner tongue sticking out smiley

Redigerat 1 gång(er). Senast 10/26/2008 11:43AM av Evul.
Beklagar men endast registrerade användare får skriva inlägg på detta forum.

Klicka här för att logga in