Söker medspelare i Battlefield: Bad Company 2

Postat av Nelzun 
Söker medspelare i Battlefield: Bad Company 2
May 29, 2010 12:09PM
GODER AFTON!

Jo, som topic lyder, så söker jag ett par medspelare i spelet Battlefield: Bad Company 2. Söker först och främst trevligt och duktigt folk som rör sig runt 20 års åldern.

Hur som helst, laget som jag tänkte dra ihop skall väl bestå av cirka 5-6 stycken, då tanken med det hela var att vi skulle köra lite liga, turneringar samt praccar i 5v5. Man skall helst börja nu då man kommer i takt med resterande lag i spelet.

Jag själv har spelat har spelat hela Battlefield serien, förutom tilläggen till Battlefield 1942 & 2. Spelat enormt mycket Battlefield 2 och 2142, det var väl 2142 jag fastnade för. Spelat 2142 i lite mer än 2 år, blev rankad som en av Sveriges bästa spelare, inom klan- samt public sektorn.

Men nu har jag då gått över till Bad Company 2, så tänkte höra mig lite för om det fanns någon vvikare som var intresserade i lite klan-spel. Vad det gäller spelandet i BFBC2 så har jag spelat sedan det kom ut.

Vid intresse, kontakta mig via tråden.

Mvh,
pol4rn

Redigerat 2 gång(er). Senast 05/29/2010 12:26PM av Pol4rn.
Re: Söker medspelare i Battlefield: Bad Company 2
October 25, 2010 07:03PM
Jag har länge funderat på o skaffa BC2 och lirade ettan rätt mycket på min krysslåda.
Jag har även en gigantisk BF2142 plansch(hur i fasiken stavas det?!) precis brevid mig och äger även spelet.

Tyvärr har jag inte köpt BC2 även att jag gärna vill ha det, ville mest bara nämna min plansch(ser ut som framsidan på fodralet). tongue sticking out smiley

Lycka till i jakten på folk!

Redigerat 1 gång(er). Senast 10/25/2010 07:04PM av chiMmy.
Re: Söker medspelare i Battlefield: Bad Company 2
October 26, 2010 04:58PM
Jag är intresserad, spelar det lite till och från då jag redan låst upp allt och finner de lite "halvsegt" nu.

Adda msn, Erik.Svenss-on@hotmail.com
Beklagar men endast registrerade användare får skriva inlägg på detta forum.

Klicka här för att logga in